Etsi

PÖRSSITIEDOTE    18.10.2019 KLO 9.00

Wulff-Yhtiöt Oyj julkistaa seuraavat taloudelliset katsaukset vuonna 2020:

|Tilinpäätöstiedote 2019 |ma 17.2.2020 |
|Vuosikertomus |ma 9.3.2020 |
|Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2020|ma 27.4.2020 |
|Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 2020|ma 27.7.2020 |
|Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2020 |ma 26.10.2020|
+------------------------------------+-------------+

Wulff-Yhtiöt Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään maanantaina 2.4.2020. Yhtiökokouskutsu julkaistaan erikseen ennen kokousta vuonna 2020.

Wulff-Yhtiöt Oyj:n taloudelliset tiedotteet (https://www.wulffyhtiot.fi/sijoittajille/tiedotteet-ja-julkaisut/porssitiedotteet-seka-ilmoitukset/) ja IR-kalenteri (https://www.wulffyhtiot.fi/sijoittajille/ir-kalenteri/) löytyvät verkkosivuiltamme.

Espoossa 18.10.2019

WULFF-YHTIÖT OYJ
HALLITUS

Elina Pienimäki

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.wulffyhtiot.fi

Parempi maailma - työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan - sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille. Asiakkaat voivat hankkia meiltä myös kansainvälisiä messupalveluja. Suomen lisäksi Wulff-konserni toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Tutustu palveluihimme ja tuotteisiimme osoitteessa wulff.fi (http://www.wulff.fi/).

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset ja yrittäjät toimivat. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa.