YIT Oyj Sijoittajauutinen 23.11.2021 klo 10.15

YIT pitää tänään pääomamarkkinapäivän sijoittajille, analyytikoille sekä pankkien ja median edustajille klo 13-17. Tilaisuudessa käsitellään YIT:n uutta strategiaa olla kaikkien sidosryhmien luotettavin kumppani ennakoitavaa, toimialan kärkitulosta tekemällä. Uusi strategia ja yhtiön uudet taloudelliset tavoitteet julkaistiin eilen. Strategian pääomamarkkinapäivässä esittelee YIT:n toimitusjohtaja Markku Moilanen yhdessä yhtiön johtoryhmän jäsenten kanssa.

"Uuden strategian keskeisimpänä tavoitteena on tehdä ennakoitavaa, toimialan kärkitulosta. Aiomme saavuttaa tämän päämäärän tehostamalla Asuminen -liiketoimintamme kasvua ja viemällä loppuun transformaatiot muissa liiketoiminnoissa. Tämän tueksi olemme uudistaneet ja selkeyttäneet toimintamallimme sekä esitelleet kolme strategista painopistettä: Fokus, Tuottavuus ja ESG. Keskittymällä vahvasti näihin osa-alueisiin olen varma, että meillä on kaikki tarvittava kannattavuutemme parantamiseksi ja arvon luomiseksi asiakkaillemme, työntekijöillemme, yhteiskunnallemme ja osakkeenomistajillemme", Markku Moilanen sanoo.

Tilaisuuden ohjelma on seuraava:
  • 13.00 Avaussanat / Tommi Järvenpää, sijoittajasuhdejohtaja
  • 13.05 Creating sustainable success through sustainable living / Markku Moilanen, toimitusjohtaja
  • 13.30 Sustainable success will deliver our financial targets / Tuomas Mäkipeska, talousjohtaja
  • 13.50 Q&A
  • 14.10 Tauko
  • 14.30 Driving growth in growing cities / Antti Inkilä, johtaja, Asuminen
  • 14.50 Focusing on core types of project to generate strong profit and stable cash flow / Tom Ekman, johtaja, Toimitilat
  • 15.05 Leveraging competencies to generate strong profit and stable cash flow / Pasi Tolppanen, johtaja, Infra
  • 15.20 Fueling growth and profitability / Ilkka Tomperi, johtaja, Kiinteistökehitys
  • 15.40 Q&A
  • 16.00 Yhteenveto / Markku Moilanen, President and CEO

Tilaisuus pidetään englanniksi ja sitä voi seurata osoitteessa https://yit.videosync.fi/2021-cmd. Webcast-lähetys sisältää esitykset ja kysymys- ja vastaustilaisuudet klo 13-16. Kysymyksiä voi esittää kirjallisesti webcast-alustan kautta. Esitysmateriaalit ovat saatavilla osoitteessa yitgroup.com/paaomamarkkinapaiva (https://www.yitgroup.com/fi/sijoittajat/ir-kalenteri/cmd) noin klo 12.30.

Tommi Järvenpää, sijoittajasuhdejohtaja, YIT Oyj, puh. 040 576 0288, [email protected]

YIT Oyj

Tommi Järvenpää
Sijoittajasuhdejohtaja