Etsi

Yleiselektroniikka Oyj:n taloudelliset tiedotteet 2020

Pörssitiedote 6.11.2019 KLO 10:00

Yleiselektroniikka Oyj julkaisee vuonna 2020 kolme osavuosikatsausta:
1-3/2020      7.5.2020
1-6/2020      6.8.2020
1-9/2020      5.11.2020

Vuoden 2019 tilinpäätöstiedote julkaistaan 14.2.2020
ja Toimintakertomus ja tilinpäätös 1.1-31.12.2019  viikolla 10.

Marika Rusko
Talousjohtaja
puh +358 10 2891 282, 358 400 542 022

Jakelu:
Finanssivalvonta
www.yeint.fi

Yleiselektroniikka lyhyesti:
Yleiselektroniikka on Pohjois-Euroopan vanhin itsenäinen elektroniikan komponenttien jakelija. Käytämme markkinoinnissa Suomen ulkopuolella YE International nimeä. Vuonna 1969 Yleiselektroniikka aloitti myymälätoiminnan Helsingin keskustassa. Noista ajoista yritys on muuttunut paljon, vaikka edelleenkin myymälät ovat osa liiketoimintaamme. Toimimme 5 maassa ja meitä on 236 henkeä. Palvelemme asiakkaitamme maailmanlaajuisesti tuotannon siirtyessä maasta toiseen. Yleiselektroniikka Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

YE International on suomalainen Helsingin Pörssissä noteerattu elektroniikka-alan yritys. Yhtiön palveluksessa on noin 208 henkilöä, joista noin 50 Suomessa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 40,3 M€ . Yrityksen pääkonttori on Espoossa, minkä yhteydessä sijaitsee myös myymälä ja tuotevarasto. 47 vuoden aikana Yleiselektroniikka / YE International on kehittynyt yhdeksi Suomen merkittävimmistä komponentti- ja tuotantolaitetoimittajista vaativiin elektroniikka- ja tietoliikennekohteisiin.