Alma Media järjesti eilen analyytikkotapaamisen, jossa yhtiön johto kävi läpi markkinan kehitystrendejä, yhtiön taloudellista kehitystä, strategisia painopistealueita sekä segmenttien kehitystä. Tapaaminen vahvisti käsitystämme siitä, että yhtiöllä on ½-osaa liikevaihdosta ja ¾-osaa tuloksesta muodostavien...
Inderes Premium
Tämä sisältö on vain Inderes Premium -käyttäjille.
Alma Media
Alma Media Oyj on 1998 perustettu Suomessa, itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa toimiva digitaalisiin rekrytointi- ja markkinapaikkapalveluihin sekä talous- ja ammattilehtien julkaisutoimintaan keskittynyt mediakonserni. Suomessa liiketoimintaan kuuluvat myös asumisen ja autoilun markkinapaikat, valtakunnallinen kuluttajamedia sekä sisältö- ja datapalvelut ammattilaisille ja yrityksille.
Lue lisää yhtiösivullaTunnusluvut17.12.2019
2018 | 19e | 20e | |
---|---|---|---|
Liikevaihto | 295,3 | 343,3 | 343,6 |
kasvu-% | −19,60 % | 16,24 % | 0,11 % |
EBIT (oik.) | 17,0 | 62,2 | 67,4 |
EBIT-% (oik.) | 5,76 % | 18,12 % | 19,61 % |
EPS (oik.) | 0,46 | 0,52 | 0,55 |
Osinko | 0,35 | 0,40 | 0,44 |
Osinko % | 6,32 % | 4,26 % | 4,69 % |
P/E (oik.) | 11,98 | 17,94 | 16,93 |
EV/EBITDA | 16,95 | 11,10 | 9,23 |