Copyright © 2019. Inderes Oy. All rights reserved.

Fiskarsin arvostettu brändiportfolio, vakaa osinkotuotto, vahva tase ja potentiaali tulevien vuosien kannattavuusparannukselle tukevat positiivista näkemystämme. Yhtiöllä on kaksi suurta muutosohjelmaa käynnissä, joiden on tarkoitus valmistua 2021 loppuun mennessä. Näistä on jo nähty lupaavia tuloksia, mitkä luovat hyvät lähtökohdat kannattavuusparannukselle yli 10 vuotta kestäneen organisaation muutosprosessin jälkeen. Merkittävä pitkän aikavälin arvonluonti vaatisi kuitenkin vahvempaa liikevaihdon kasvua, joka on ollut viime vuosina iso haaste.

Lahjoita tämä sisältö kaverillesi. Premium-jäsenenä voit lahjoittaa Premium-sisällön luettavaksi myös ilmaisjäsenelle! Kopioi tämä lahjalinkki ja jaa se:

Käy kauppaa. (Fiskars Group)

Fiskars Groupin visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Brändimme Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood ovat mukana ihmisten elämässä - niin kotona, puutarhassa kuin ulkona luonnossa. Pyrimme tekemään arjesta ainutkertaista tänään ja tulevaisuudessa. Työllistämme noin 7 000 henkilöä 30 maassa, ja tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa. Fiskarsin osake on listattu Nasdaq Helsingissä (FSKRS). www.fiskarsgroup.com