Etsi

Cargotec vuosikatsaus 2017

Yhtiöjulkaisu 20.02.2018 16:08 Cargotec

Lastinkäsittelyratkaisumme ja -palvelumme lisäävät älykkyyttä tavaravirtoihin ja tekevät niiden hallinnasta parempaa ja vastuullisempaa. Alan johtavina toimijoina liiketoiminta-alueillamme Kalmarilla, Hiabilla ja MacGregorilla on ainutlaatuinen asema optimoida maailmanlaajuisia tavaravirtoja ja luoda kestävää asiakasarvoa satamissa, teillä ja merillä. Haluamme johtaa alan muutosta ja kehittää lastinkäsittelystä yhä älykkäämpää ja vastuullisempaa liiketoimintaa.

Cargotecin vuoden 2017 raportointi koostuu Vuosikatsaus 2017- ja Taloudellinen katsaus 2017 -raporteista. Vuosikatsaus 2017 (tämä dokumentti) ja siihen sisältyvä vastuullisuusosio perustuu integroidun raportoinnin periaatteisiin. Raportti sisältää valikoiman taloudellista ja muuta olennaista tietoa, jolla pyrimme valottamaan arvonluontiprosessiamme ja vastuullisuusasioiden merkitystä liiketoiminnallemme. Taloudellinen katsaus julkaistaan erillisenä, ja se sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen.

Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) johtavat lastin- ja kuormankäsittelyn ratkaisut lisäävät älykkyyttä tavaravirtoihin ja sujuvoittavat arkea. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor ovat alojensa edelläkävijöitä. Niiden ainutlaatuinen asema satamissa, merillä ja maanteillä takaa maailmanlaajuisten tavaravirtojen optimoinnin, ja ne luovat asiakkailleen kestävää arvoa.