Etsi

Incap vuosikertomus 2017

Yhtiöjulkaisu 19.03.2018 15:00 Incap

INCAP LYHYESTI

Incap tarjoaa elektroniikan sopimusvalmistuspalvelua (EMS). Meillä on tuotantolaitokset Intiassa ja Virossa sekä hankintayksikkö Hongkongissa. Ammattitaitoinen ja osaava tiimimme panostaa erityisesti asiakaspalveluun. Joustavan, ketterän ja tehokkaan toiminnan ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkaiden tarpeisiin parhaiten sopivat ratkaisut.

Yhtiömme on toiminut pitkään elektroniikan sopimusvalmistuksessa ja meidät tunnetaan korkeasta laadusta. Olemme vuosien kuluessa oppineet, että EMS-toimialan perustarpeiden – toimitusvarmuuden, laadun ja kustannustehokkuuden – lisäksi asiakkaamme odottavat, että heidän kumppaninsa pystyvät sopeutumaan jatkuvaan muutokseen. Näin me Incapissa toimimme.

Incap tarjoaa elektroniikan sopimusvalmistuspalvelua (EMS). Yhtiöllä on valmistustoimintaa Intiassa ja Virossa sekä hankintayksikkö Hongkongissa. Ammattitaitoinen ja osaava tiimi panostaa erityisesti asiakaspalveluun. Yhtiö on toiminut pitkään elektroniikan sopimusvalmistuksessa ja se tunnetaan korkeasta laadusta. Incap on vuosien kuluessa oppinut, että EMS-toimialan perustarpeiden – toimitusvarmuuden, laadun ja kustannustehokkuuden – lisäksi asiakkaat odottavat, että heidän kumppaninsa pystyvät sopeutumaan jatkuvaan muutokseen.