Incap vuosikertomus 2017

Yhtiöjulkaisu 19.03.2018 15:00 Incap

INCAP LYHYESTI

Incap tarjoaa elektroniikan sopimusvalmistuspalvelua (EMS). Meillä on tuotantolaitokset Intiassa ja Virossa sekä hankintayksikkö Hongkongissa. Ammattitaitoinen ja osaava tiimimme panostaa erityisesti asiakaspalveluun. Joustavan, ketterän ja tehokkaan toiminnan ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkaiden tarpeisiin parhaiten sopivat ratkaisut.

Yhtiömme on toiminut pitkään elektroniikan sopimusvalmistuksessa ja meidät tunnetaan korkeasta laadusta. Olemme vuosien kuluessa oppineet, että EMS-toimialan perustarpeiden – toimitusvarmuuden, laadun ja kustannustehokkuuden – lisäksi asiakkaamme odottavat, että heidän kumppaninsa pystyvät sopeutumaan jatkuvaan muutokseen. Näin me Incapissa toimimme.

Incap on kansainvälisesti toimiva sopimusvalmistaja. Incapin asiakkaat ovat oman alansa johtavia korkean teknologian laitetoimittajia, joille Incap tuottaa kilpailukykyä strategisena kumppanina. Incapilla on tammikuussa 2020 tehdyn AWS Electronics Groupin yrityskaupan jälkeen toimintaa Suomessa, Virossa, Intiassa, Slovakiassa, Isossa-Britanniassa ja Kiinassa. Yhtiö työllistää noin 1300 henkeä. Incapin osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä vuodesta 1997 lähtien. Lisätietoja: www.incapcorp.com.