Etsi

Next Games vuosikertomus 2017

Yhtiöjulkaisu 30.01.2018 16:07 Next Games

Next Games on massaviihdetuotteiden, kuten elokuvien, TV-sarjojen tai kirjojen pohjalta luotavien, palvelupohjaisten mobiilipelien alalla. Kehitämme pelejä läheisessä yhteistyössä viihdetuotteiden lisenssien omistajien kanssa varmistaaksemme tiiviin yhteyden pelin ja alkuperäisen viihdetuotteen – esimerkiksi TV-sarjan – välillä. Olemme tähän mennessä julkaisseet kaksi kriitikoiden kehumaa peliä, molemmat vuonna 2015. The Walking Dead: No Man’s Land -peliämme on ladattu noin 16 miljoonaa kertaa.

Hankkiessaan lisenssin pelin kehittämistä varten Next Games voi hyötyä välittömästä yhteydestä viihdetuotteen olemassa olevaan fanipohjaan. Lisäksi tiedot jo olemassa olevasta kohdeyleisöstä ja yhteydet siihen auttavat analysoimaan yleisöä sekä räätälöimään pelikokemuksen ja markkinoinnin yleisön mieltymysten mukaan. Lisenssipelimallin hyödyntäminen mahdollistaa tehokkaan pelaajahankinnan ja autenttisen kokemuksen luominen edesauttaa pelaajien pysymistä pelissä.

Pelejämme voi ladata ilmaiseksi ja niiden ansaintamalli perustuu pelin sisäisten virtuaalituotteiden ostamiseen. Pelejämme jaellaan Apple App Storen ja Googlen Play -alustojenkautta. Merkittävimmät maantieteelliset markkinamme ovat tällä hetkellä Pohjois-Amerikka ja Eurooppa.

Tarjoamme pelaajille mukaansatempaavia pelikokemuksia ja pyrimme kehittämään mobiilipelejä pitkäaikaisena palveluna. Pelikokemuksen jatkuva kehittyminen, sisältöpäivitykset, tarjoukset ja kampanjat edesauttavat sitoutuneen pelaajakunnan syntymistä, joka saa peleistämme pitkäaikaista arvoa ja on valmis kuluttamaan pelin sisäisiä tuotteita.

Next Games on lisensoituihin peleihin keskittyvä mobiilipelien kehittäjä ja julkaisija, joka toimii maailmanlaajuisilla pelimarkkinoilla. Next Games hankkii tunnettujen viihdetuotteiden, kuten elokuvien, televisiosarjojen, kirjojen tai urheiluviihdetuotteiden, lisenssioikeuksia ja kehittää mobiilipelejä näiden pohjalta. Yhtiö kehittää pelit läheisessä yhteistyössä lisenssiomistajien kanssa varmistaakseen tiiviin yhteyden pelin ja sen taustalla olevien viihdetuotteiden välillä.