Etsi

SAMPO OYJ        TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS    5.3.2019 klo 9.30

Sammon toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2018 on julkaistu

Sampo-konserni on julkaissut hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2018 osoitteessa www.sampo.com/vuosi2018.

Edellä mainitussa osoitteessa ovat saatavilla myös:

- konsernijohtaja Kari Stadighin katsaus;

- liiketoimintajohdon videokatsaukset;

- Sampo-konsernin riskienhallintaraportti 2018;

- Sampo-konsernin selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2018;

- Sampo-konsernin palkitsemisraportti 2018, joka on osa osoitteessa www.sampo.com/palkkajapalkkioselvitys saatavilla olevaa palkka- ja palkkioselvitystä;

- Sampo Oyj:n tytäryhtiöiden If Vahinkovakuutuksen, Topdanmarkin ja Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiön vuosikertomukset vuodelta 2018;

- If Vahinkovakuutuksen ja Topdanmarkin yritysvastuuraportit vuodelta 2018;

Sammon toimintakertomus ja tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti vuodelta 2018 ovat tämän tiedotteen liitteenä.

Sampo-konserni julkaisee vakavaraisuutta ja taloudellista tilaa koskevan kertomuksen sekä yritysvastuuraportin toukokuussa 2019.

SAMPO OYJ

Mirko Hurmerinta
Sijoittajasuhde- ja viestintäasiantuntija, Mediasuhteet

Jakelu:
Lontoon pörssi
Finanssivalvonta
www.sampo.com

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2018
Palkitsemisraportti 2018
Hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös 2018

--
This announcement is distributed by West Corporation on behalf of West Corporation clients.
Source: Sampo Oyj via Globenewswire

Sampo-konsernin tavoite on luoda arvoa omistajilleen. Konserni pyrkii joustavasti hyödyntämään markkinoilla avautuvia mahdollisuuksia omistaja-arvon luomiseksi esimerkiksi yritysjärjestelyin. Sampo-konsernin liiketoiminta jakautuu neljään liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat tytäryhtiöt If, Topdanmark ja Mandatum Life sekä osakkuusyhtiö Nordea. Sampo-konsernin kirjanpidossa Nordeaa käsitellään osakkuusyhtiönä. Liiketoiminta-alueilla on selkeät oman pääoman tuottotavoitteisiin pohjautuvat strategiat. Sammon sijoittajasivuille