Etsi

Tieto annual report 2017

Yhtiöjulkaisu 28.02.2018 13:51 TietoEVRY

Tieto aims to capture the significant opportunities of the data-driven world and turn them into lifelong value for people, business and society. We aim to be customers’ first choice for business renewal by combining our software and services capabilities with a strong drive for co-innovation and ecosystems.

Tieto on Pohjoismaiden suurin tietotekniikkapalveluyritys, joka tarjoaa täyden elinkaaren IT-palveluita sekä yksityiselle että julkiselle sektorille. Yhtiön tuotekehitysliiketoiminta ja toimituskeskukset toimivat maailmanlaajuisesti.

Tieto keskittyy strategiassaan toimialaosaamisen vahvistamiseen ja tarjooman laajentamiseen koko elinkaaren kattaviin IT-palveluihin. Painopiste on markkinoilla, joilla voimme olla kolmen johtavan IT-palvelutuottajan joukossa.