Etsi

Verkkokauppa.comin vuosikertomus vuodelta 2017 on julkaistu ja luettavissa yhtiön verkkosivuilta osoitteessa www.verkkokauppa.com/investors suomeksi ja englanniksi. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen sekä selvitykset hallinto- ja ohjausjärjestelmästä että palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2017.

Verkkokauppa.com on vuonna 1992 perustettu pääasiassa kuluttajamarkkinoilla toimiva verkko- ja vähittäiskauppayhtiö. Yhtiön  tuotevalikoima keskittyy tällä hetkellä pitkälti kodintekniikkaan, mutta yhtiö on laajentanut sitä viime vuosina aktiivisesti myös kodintekniikan ulkopuolelle.Verkkokauppa.com tarjoaa tällä hetkellä 27 päätuotealuetta, joiden alta löytyy yli 50000 nimikkeen tuotevalikoima, jota yhtiö myy kuluttajille oman verkkokauppansa ja vähittäismyymälöidensä kautta.