Wulff vuosikertomus 2017

Yhtiöjulkaisu 15.03.2018 8:26 Wulff

Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset, yrittäjät ja työntekijät toimivat. Samalla teemme maailmasta parempaa – työpaikka kerrallaan. Tuomme asiakkaidemme saataville yhä enemmän entistä ympäristöystävällisempiä ja kestävää kehitystä edistäviä tuotteita. Jokainen meistä voi vaikuttaa päivittäisillä valinnoillaan siihen, millaista tulevaisuutta ja maailmaa rakennamme.

Parempi maailma - työpaikka kerrallaan. Wulffin tavoitteena on täydellinen työpäivä! Mahdollistamme paremmat työympäristöt ja teemme työpaikan - sinne, missä se ikinä tänä päivänä onkin. Viihtyisämpi, terveempi, turvallisempi, miellyttävämpi, tehokkaampi, toiminnallisempi, monipuolisempi? Miten sinä haluat parantaa työpäivää ja -ympäristöä? Wulffilta löydät ratkaisun. Meiltä löydät mm. työpaikkatuotteita, kahviotarvikkeita, kiinteistö- ja siivoushuollon tuotteita, toimisto- ja it-tarvikkeita, ergonomiaa, ensiapua, ilmanpuhdistusta sekä innovatiivisia tuotteita työmaille.