Etsi

Wulff vuosikertomus 2017

Yhtiöjulkaisu 15.03.2018 8:26 Wulff

Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset, yrittäjät ja työntekijät toimivat. Samalla teemme maailmasta parempaa – työpaikka kerrallaan. Tuomme asiakkaidemme saataville yhä enemmän entistä ympäristöystävällisempiä ja kestävää kehitystä edistäviä tuotteita. Jokainen meistä voi vaikuttaa päivittäisillä valinnoillaan siihen, millaista tulevaisuutta ja maailmaa rakennamme.

Wulff-Yhtiöt Oyj on kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija ja alansa edelläkävijä. Wulff mahdollistaa työn tekemisen ympäristöissä, joissa yritykset ja yrittäjät toimivat. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Asiakkaita palvelee henkilökohtaisesti noin 200 B2B-myynnin ammattilaista. Asiakkaita palvellaan henkilökohtaisesti myös Wulffin myymälöissä Helsingissä, Turussa ja Lahdessa.