Tämä sisältö on vain Inderes Premium -käyttäjille.
Alma Media tiedotti perjantaina strategiaansa erinomaisesti istuvasta yrityskaupasta, kun se kertoi ostavansa moottorialan johtavan markkinapaikan Nettix Oy:n Otava-konsernilta. Sisällytimme yrityskaupan ennusteisiimme, jonka myötä yhtiön tulosennusteet nousivat lähivuosille 16-20 %.
Inderes Premium
Tämä sisältö on vain Inderes Premium -käyttäjille.
Alma Media
9,5
10
Lisää
Vähennä
Alma Media Oyj on 1998 perustettu Suomessa, itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa toimiva digitaalisiin rekrytointi- ja markkinapaikkapalveluihin sekä talous- ja ammattilehtien julkaisutoimintaan keskittynyt mediakonserni. Suomessa liiketoimintaan kuuluvat myös asumisen ja autoilun markkinapaikat, valtakunnallinen kuluttajamedia sekä sisältö- ja datapalvelut ammattilaisille ja yrityksille.
Lue lisää yhtiösivullaTunnusluvut06.03.2021
2020 | 21e | 22e | |
---|---|---|---|
Liikevaihto | 230,2 | 252,2 | 271,2 |
kasvu-% | −7,99 % | 9,54 % | 7,54 % |
EBIT (oik.) | 45,4 | 53,9 | 66,9 |
EBIT-% (oik.) | 19,70 % | 21,37 % | 24,66 % |
EPS (oik.) | 0,36 | 0,47 | 0,59 |
Osinko | 0,30 | 0,32 | 0,35 |
P/E (oik.) | 24,64 | 20,76 | 16,62 |
EV/EBITDA | 12,84 | 14,70 | 11,76 |
Foorumin keskustelut