Alma Media järjesti eilen pääomamarkkinapäivän (CMD). CMD:llä yhtiö tarjosi syväsukelluksen kolmen liiketoiminta-alueen nykytilaan ja niiden kasvumahdollisuuksiin, minkä lisäksi yhtiö julkaisi uudet pitkän aikavälin taloudelliset tavoitteet. Kokonaisuutena päivän anti ei tarjonnut yllätyksiä ja odotamme...
Inderes Premium
Tämä sisältö on vain Inderes Premium -käyttäjille.
Alma Media
Alma Media Oyj on 1998 perustettu Suomessa, itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa toimiva digitaalisiin rekrytointi- ja markkinapaikkapalveluihin sekä talous- ja ammattilehtien julkaisutoimintaan keskittynyt mediakonserni. Suomessa liiketoimintaan kuuluvat myös asumisen ja autoilun markkinapaikat, valtakunnallinen kuluttajamedia sekä sisältö- ja datapalvelut ammattilaisille ja yrityksille.
Lue lisää yhtiösivullaTunnusluvut16.09.2021
2020 | 21e | 22e | |
---|---|---|---|
Liikevaihto | 230,2 | 271,9 | 288,2 |
kasvu-% | −7,99 % | 18,10 % | 6,02 % |
EBIT (oik.) | 45,5 | 61,2 | 65,2 |
EBIT-% (oik.) | 19,74 % | 22,53 % | 22,62 % |
EPS (oik.) | 0,36 | 0,56 | 0,61 |
Osinko | 0,30 | 0,32 | 0,35 |
Osinko % | 3,36 % | 3,40 % | 3,72 % |
P/E (oik.) | 24,56 | 16,65 | 15,51 |
EV/EBITDA | 12,82 | 13,44 | 11,82 |