Aiforian tekoälyratkaisut integroidaan Dedaluksen patologian tietojärjestelmiin
Tiivistelmä
- Aiforia on solminut strategisen kumppanuuden Dedalus Groupin kanssa, mikä mahdollistaa Aiforian tekoälyratkaisujen integroinnin Dedaluksen patologian tietojärjestelmiin.
- Kumppanuus helpottaa Aiforian ohjelmiston käyttöönottoa Dedaluksen ohjelmistoja käyttävissä patologian laboratorioissa, mikä voi nopeuttaa Aiforian ratkaisujen leviämistä.
- Yhtiö odottaa, että pullonkaulat, kuten hitaat näyteskannerihankinnat, helpottavat asteittain, mikä kiihdyttää kasvua tulevan 12–24 kuukauden aikana.
Tämä sisältö on tekoälyn tuottamaa. Anna siihen liittyvää palautetta Inderesin foorumilla.
Aiforia ilmoitti solmineensa strategisen kumppanuuden eurooppalaisen terveydenhuollon ja diagnostiikan ohjelmistotoimittajan Dedalus Groupin kanssa. Kumppanuuden myötä Aiforian tekoälyratkaisut integroidaan osaksi Dedaluksen patologian tietojärjestelmiä. Aiforia pyrkii strategiassaan rakentamaan laajan asiakaskunnan kliinisen patologian laboratorioihin myös kumppanuuksia hyödyntäen, ja uutinen kertoo yhtiön etenevän edelleen tällä polulla.
Kumppanuus helpottaa Aiforian ohjelmiston käyttöä patologian laboratorioissa
Dedalus on Italiassa päämajaansa pitävä eurooppalainen terveysalan teknologiayhtiö, jonka asiakkaana on maailmanlaajuisesti 5700 laboratoriota ja diagnostiikkakeskusta. Dedaluksen tuoteportfoliossa on useita sairaaloiden tarvitsemia ohjelmistoja, kattaen tiedotteen mukaan kaikki potilaan hoitoketjun vaiheet. Julkaistussa kumppanuudessa Aiforian tekoälyratkaisut integroidaan Dedaluksen patologian tietojärjestelmään (Dedalus InVitro Anatomic Pathology Information System).
Aiforian ratkaisujen käyttö vaatii käytännössä aina integraatiota patologian laboratorion keskeisiin tietojärjestelmiin (LIS/IMS). Siten valmis integraatio nähdäksemme nopeuttaa Aiforian tekoälyratkaisujen käyttöönottoa Dedaluksen ohjelmistoja käyttävissä patologian laboratorioissa. Kumppanuus tarjonnee Aiforialle myös mahdollisuuksia uusmyyntiin Dedaluksen ohjelmistojen nykyisessä asiakaskunnassa, jolle tekoälyratkaisuja voidaan tuoda matalammalla kynnyksellä tarjolle laajennuksina.
Yhtiön kasvun pullonkaulana on ollut nopeasti kasvavan asiakasjoukon hitaat käyttöönotot, joihin laajemmat integraatiot muihin järjestelmiin lähtökohtaisesti tuovat helpotusta. Keskeinen kasvun haaste on kuitenkin ollut yhtiön asiakkaiden hitaasti edenneet näyteskannerihankinnat, joiden tuottamat digitaaliset näytekuvat ovat edellytys Aiforian ohjelmiston käytölle. Oletamme ennusteissamme pullonkaulojen joka tapauksessa asteittain helpottavan ja yhtiön kasvun kiihtyvän tulevan 12–24 kuukauden aikana, joten tiedotteella ei ole vaikutusta ennusteisiimme.
Sisäänkirjautuminen vaadittu
Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille
