Kustannukset pysyvät tiukassa otteessa
Lataa raportti (PDF)Tämä raportti on vain Inderes Premium -käyttäjille.
Alma Median Q2-tulos oli odotuksiamme parempi, kun yhtiön kustannusrakenne jousti odotuksiamme paremmin korkeasta inflaatiosta huolimatta. Tämä vahvistaa luottamustamme yhtiön lyhyen tähtäimen kannattavuuskehitykseen, sillä varsin vaisun talouskasvunäkymän myötä toimintaympäristöstä ei ole odotettavissa tuloskehitykselle tukea.
Alma Media
9,14
10
Lisää
Lisää
Alma Media Oyj on 1998 perustettu Suomessa, itäisessä Keski-Euroopassa, Ruotsissa ja Baltiassa toimiva digitaalisiin rekrytointi- ja markkinapaikkapalveluihin sekä talous- ja ammattilehtien julkaisutoimintaan keskittynyt mediakonserni. Suomessa liiketoimintaan kuuluvat myös asumisen ja autoilun markkinapaikat, valtakunnallinen kuluttajamedia sekä sisältö- ja datapalvelut ammattilaisille ja yrityksille.
Lue lisää yhtiösivullaTunnusluvut19.07.2023
2022 | 23e | 24e | |
---|---|---|---|
Liikevaihto | 308,8 | 304,9 | 307,7 |
kasvu-% | 12,12 % | −1,26 % | 0,93 % |
EBIT (oik.) | 73,4 | 70,1 | 70,5 |
EBIT-% (oik.) | 23,75 % | 22,99 % | 22,90 % |
EPS (oik.) | 0,72 | 0,63 | 0,64 |
Osinko | 0,44 | 0,46 | 0,48 |
Osinko % | 4,68 % | 4,38 % | 4,57 % |
P/E (oik.) | 13,08 | 16,67 | 16,53 |
EV/EBITDA | 9,47 | 11,45 | 11,23 |
Foorumin keskustelut