Avidlyn pääomamarkkinapäivä tänään
Markkinoinnin palveluyhtiö Avidly järjestää tänään iltapäivällä pääomamarkkinapäivän. Pääomamarkkinapäivässä Avidly kertoo suunnitelmista alkuvuonna julkistetun kunnianhimoisen kasvustrategian ja taloudellisten tavoitteiden toteuttamiseksi sekä esittelee yhtiön inbound-markkinoinnin liiketoiminnassa käytettävää HubSpot-teknologiaa. Tilaisuutta voi seurata InderesTV:ssä klo 16:30 alkaen.
Avidly julkisti tammikuussa 2019 kunnianhimoisen strategian vuosille 2019-2024, jonka päätavoitteena on orgaanisen ja epäorgaanisen kasvun kautta viisinkertaistaa yhtiön nykyinen liikevaihto yli 100 MEUR:oon strategiakauden loppuun mennessä. Kasvun keihäänkärkenä on rekrytoinnein ja yritysostoin tapahtuva voimakas laajentuminen markkinointiautomaatiopalveluissa Pohjoismaissa, kun taas pääosan nykyliikevaihdosta muodostavat Suomeen keskittyneet markkinointipalvelut pyrkivät maltillisempaan, mutta hyvin kannattavaan orgaaniseen kasvuun.
Oma huomiomme pääomamarkkinapäivässä kiinnittyy erityisesti inbound-markkinan kehitykseen, Avidlyn kilpailuasemaan ja -etuihin inbound-markkinoinnin markkinalla, yhtiön liiketoimintamallin tuottojen jakautumiseen jatkuvien ja kertaluonteisten palveluiden kesken, sekä Avidlyn liiketoimintamallin skaalautumispotentiaaliin tulevaisuudessa.
Sisäänkirjautuminen vaadittu
Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille