Copyright © Inderes 2011 - present. All rights reserved.
  • Uusimmat
  • Pörssi
    • Aamukatsaus
    • Osakevertailu
    • Pörssikalenteri
    • Osinkokalenteri
    • Analyysi
    • Artikkelit
    • Sisäpiirin kaupat
  • inderesTV
  • Mallisalkku
  • Foorumi
  • Premium
  • Femme
  • Nora AI
  • Opi
    • Sijoituskoulu
    • Q&A
    • Analyysikoulu
  • Meistä
    • Seurantayhtiöt
    • Tiimi
Laaja analyysi

Kasvupelissä on vielä monta tasoa pelattavana

– Atte RiikolaAnalyytikko
Remedy Entertainment
Lataa raportti (PDF)

Remedyn strategia siirtyi vuosina 2019-2020 moniprojektimallin onnistuneen ylösajon ja Control-pelin julkaisun myötä kannattavan kasvun vaiheeseen, jota yhtiö aikoo uudella 2021-2025 strategiakaudella kiihdyttää. Hallituin riskein rakennetun ja hyvin johdetun moniprojektimallin sekä vahvan taloudellisen asemansa ansiosta Remedyn edellytykset luoda menestyspelejä ovat hyvät. Lisäksi suotuisat markkinatrendit auttavat yhtiötä kasvamaan tällä vuosikymmenellä merkittävästi nykyistä suuremmaksi pelitaloksi. Vahvasti eteenpäin kulkevan kasvutarinan vuoksi pelaamme osakkeen arvostuksen suhteen pitkää peliä.

Sisäänkirjautuminen vaadittu

Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille

Luo ilmainen tunnus

Remedy Entertainment on vuonna 1995 perustettu suomalainen videopelikehittäjä. Yhtiö on yksi Suomen vanhimmista pelinkehittäjistä, jonka tunnetuimpia pelejä ovat Max Payne, Alan Wake, Quantum Break ja Control. Remedy tunnetaan maailmalla parhaiten tarinavetoisista toimintapeleistä ja on yksi arvostetuimpia itsenäisiä AAA-pelistudioita maailmassa. Remedy kehittää korkeatasoisia, suurten pelistudioiden massapeleistä selkeästi erottuvia pelejä pääsääntöisesti PC:lle, Xboxille ja Playstationille.

Lue lisää yhtiösivulla

Tunnusluvut08.04.2021

202021e22e
Liikevaihto41,145,948,8
kasvu-%29,8 %11,7 %6,3 %
EBIT (oik.)13,215,514,8
EBIT-% (oik.)32,2 %33,8 %30,3 %
EPS (oik.)0,860,940,90
Osinko0,150,200,25
Osinko %0,4 %1,3 %1,6 %
P/E (oik.)45,517,017,8
EV/EBITDA31,58,68,1

Foorumin keskustelut

Joka GPU-puolen kehityksen tuntien lähinnä olisi neural texture compression-tuki. Ideana on generoida äärimmäisen yksityiskohtaisia materiaalitekstuur...
2 tuntia sitten
- Jarnis
0
Minusta tämä genremuutos tuntuu lähinnä pieneltä vivahde-erolta vrt. alkuperäinen Control. Trailerin perusteella kameraa oltaisiin viemässä ...
3 tuntia sitten
- Aruzo
3
Niin, pohdin sitä rpg-elementtiä. Mainitsemiasi asioita tehtiin jo ensimmäisessä Controllissa. En nyt muista oliko ihan kaikki mainitut mukana...
9 tuntia sitten
- Relaaja
3
Tähän liittyen Kasurisen haastattelusta Despite the developer’s relative inexperience with melee combat games, Kasurinen says they are confident...
11 tuntia sitten
- Akee
8
Minä käsitin, että genre olisi action RPG, eli ei niinkään välttämättä keskusteluja vaan jotain Diablo tai Darks Souls tyylistä? Eli kerätää...
11 tuntia sitten
- amoult
2
Todennäköisesti Q4 tulee olemaan julkaisukalenterissa ainakin marras-joulukuun olemaan hyvin tyhjä, koska GTA ja CoD. Lokakuukin lienee ainakin...
11 tuntia sitten
- Relaaja
4
Mitä ikinä Remedy päättääkin tehdä niin launch ei saa olla lähelläkään GTAVI julkaisua. Itse en julkaisisi kesällä mitään vaan targetoisin jonkun...
13 tuntia sitten
- Seinäkadun Keisari
3
Sosiaalinen media
  • Inderes Foorumi
  • Youtube
  • Facebook
  • Instagram
  • X (Twitter)
  • Tiktok
  • Linkedin
Yhteystiedot
  • info@inderes.fi
  • +358 10 219 4690
  • Porkkalankatu 5
    00180 Helsinki
Inderes
  • Meistä
  • Tiimi
  • Avoimet työpaikat
  • Inderes sijoituskohteena
  • Palvelut pörssiyhtiöille
Sivusto
  • UKK
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Vastuuvapauslauseke
Inderesin vastuuvapauslauseke löytyy täältä. Kunkin Inderesin aktiivisessa seurannassa olevan osakkeen tarkemmat tiedot löytyvät kunkin osakkeen omilta yhtiösivuilta Inderes-sivustolla. © Inderes Oyj. Kaikki oikeudet pidätetään.