Netum julkaisi keskeisimmiltä osin tiedossa olleen H2-raportin. Yhtiön strateginen asemoituminen on hyvä ja laajan palvelutarjoaman pitäisi taata vähintäänkin riittävää kilpailukykyä. Osake ei ole kallis ja mielestämme tuotto/riski-suhde on omistamisen perusteleva.
Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille