Copyright © Inderes 2011 - present. All rights reserved.
  • Uusimmat
  • Pörssi
    • Aamukatsaus
    • Osakevertailu
    • Pörssikalenteri
    • Osinkokalenteri
    • Analyysi
    • Artikkelit
    • Sisäpiirin kaupat
  • inderesTV
  • Mallisalkku
  • Foorumi
  • Premium
  • Femme
  • Nora AI
  • Opi
    • Sijoituskoulu
    • Q&A
    • Analyysikoulu
  • Meistä
    • Seurantayhtiöt
    • Tiimi
Analyysi

Pidämme katseen pitkässä pelissä

– Atte RiikolaAnalyytikko
Remedy Entertainment
Lataa raportti (PDF)Tämä raportti on vain Inderes Premium -käyttäjille.

Hallituin riskein rakennetun ja hyvin johdetun moniprojektimallin ansiosta Remedyn edellytykset luoda menestyspelejä ovat hyvät. Lisäksi suotuisat markkinatrendit auttavat yhtiötä kasvamaan tällä vuosikymmenellä merkittävästi nykyistä suuremmaksi pelitaloksi. Vahvasti eteenpäin kulkevan kasvutarinan vuoksi pelaamme osakkeen suhteen edelleen pitkää peliä, vaikka lyhyellä tähtäimellä arvostus näyttää kireältä.

Sisäänkirjautuminen vaadittu

Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille

Luo ilmainen tunnus

Remedy Entertainment on vuonna 1995 perustettu suomalainen videopelikehittäjä. Yhtiö on yksi Suomen vanhimmista pelinkehittäjistä, jonka tunnetuimpia pelejä ovat Max Payne, Alan Wake, Quantum Break ja Control. Remedy tunnetaan maailmalla parhaiten tarinavetoisista toimintapeleistä ja on yksi arvostetuimpia itsenäisiä AAA-pelistudioita maailmassa. Remedy kehittää korkeatasoisia, suurten pelistudioiden massapeleistä selkeästi erottuvia pelejä pääsääntöisesti PC:lle, Xboxille ja Playstationille.

Lue lisää yhtiösivulla

Tunnusluvut14.02.2021

202021e22e
Liikevaihto41,145,948,8
kasvu-%29,8 %11,7 %6,3 %
EBIT (oik.)13,215,514,8
EBIT-% (oik.)32,2 %33,8 %30,3 %
EPS (oik.)0,861,020,97
Osinko0,150,200,25
Osinko %0,4 %1,3 %1,6 %
P/E (oik.)45,515,716,4
EV/EBITDA31,510,09,5

Foorumin keskustelut

Minusta tämä genremuutos tuntuu lähinnä pieneltä vivahde-erolta vrt. alkuperäinen Control. Trailerin perusteella kameraa oltaisiin viemässä ...
52 minuuttia sitten
- Aruzo
2
Niin, pohdin sitä rpg-elementtiä. Mainitsemiasi asioita tehtiin jo ensimmäisessä Controllissa. En nyt muista oliko ihan kaikki mainitut mukana...
6 tuntia sitten
- Relaaja
3
Tähän liittyen Kasurisen haastattelusta Despite the developer’s relative inexperience with melee combat games, Kasurinen says they are confident...
8 tuntia sitten
- Akee
8
Minä käsitin, että genre olisi action RPG, eli ei niinkään välttämättä keskusteluja vaan jotain Diablo tai Darks Souls tyylistä? Eli kerätää...
8 tuntia sitten
- amoult
2
Todennäköisesti Q4 tulee olemaan julkaisukalenterissa ainakin marras-joulukuun olemaan hyvin tyhjä, koska GTA ja CoD. Lokakuukin lienee ainakin...
8 tuntia sitten
- Relaaja
4
Mitä ikinä Remedy päättääkin tehdä niin launch ei saa olla lähelläkään GTAVI julkaisua. Itse en julkaisisi kesällä mitään vaan targetoisin jonkun...
10 tuntia sitten
- Seinäkadun Keisari
3
Näin unta, että Control Resonant julkaistaan joulukuussa, vasta GTA VI julkaisun jälkeen ja suurin osa kassavirroista tuloutuisi siksi vasta...
11 tuntia sitten
- Pohjolan Eka
11
Sosiaalinen media
  • Inderes Foorumi
  • Youtube
  • Facebook
  • Instagram
  • X (Twitter)
  • Tiktok
  • Linkedin
Yhteystiedot
  • info@inderes.fi
  • +358 10 219 4690
  • Porkkalankatu 5
    00180 Helsinki
Inderes
  • Meistä
  • Tiimi
  • Avoimet työpaikat
  • Inderes sijoituskohteena
  • Palvelut pörssiyhtiöille
Sivusto
  • UKK
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Vastuuvapauslauseke
Inderesin vastuuvapauslauseke löytyy täältä. Kunkin Inderesin aktiivisessa seurannassa olevan osakkeen tarkemmat tiedot löytyvät kunkin osakkeen omilta yhtiösivuilta Inderes-sivustolla. © Inderes Oyj. Kaikki oikeudet pidätetään.