"Ajatus paremmasta" - Nordea-brändi uudistuu
Nordea haluaa nostaa esiin pohjoismaista ajattelutapaa, jolla teemme huomisesta aina eilistä paremman, pieni askel kerrallaan. "Ajatus paremmasta" lanseerataan Nordean markkinoinnissa ja viestinnässä kaikissa Pohjoismaissa keväällä 2023.
Markkinointikonseptissa esiintyvien henkilöiden yksilölliset tarinat kertovat Nordean roolista Pohjoismaiden yhteiskunnissa ja asiakkaidemme arjessa yli 200 vuoden aikana. Tarinoissa käsitellään muun muassa vastuullisuutta, tasa-arvoa, yrittäjyyttä ja innovaatioita.
"Nordean arvot juontavat juurensa Pohjoismaiden tunnetusti avoimista, edistyksellisistä ja yhteistyökykyisistä yhteiskunnista. Jo Nordean nimi tulee sanoista 'Nordic' ja 'idea'. Uusi brändistrategiamme kuvaa pohjoismaista jatkuvan kehittymisen asennetta ja sitä, miten me Nordeassa autamme ihmisiä toteuttamaan unelmiaan ja edistämme yhteistä hyvää.", toteaa brändi-, viestintä- ja markkinointijohtaja Ulrika Romantschuk.
"Ajatus paremmasta" näkyy jatkossa sosiaalisessa mediassa, televisiossa, lehdissä ja digitaalisessa mediassa sekä Nordean omissa toimipisteissä ja kanavissa. Konsepti lanseerataan kaikissa Nordean toimintamaissa kevään 2023 aikana.
"Kerromme Nordean tarinan nostamalla samalla keskiöön asiakkaamme ja pohjoismaalaiset ihmiset. Juhlistamme ylpeinä Pohjoismaille tyypillistä elämänasennetta ja ajattelutapaa, joka tekee meistä ainutlaatuisia", Ulrika Romantschuk sanoo.
Katso "Ajatus paremmasta" -video. (https://www.nordea.com/fi/tietoa-meista/keita-olemme)
Lisätietoja:
Ulrika Romantschuk, Nordean brändi-, viestintä- ja markkinointijohtaja, p. 09 4345 1006
Nordean viestintä, p. 09 4345 1006