EPSI Rating 2017: Yritysasiakkaat entistä tyytyväisempiä Handelsbankeniin
Laajassa pankkitutkimuksessa selvitettiin pankkien yksityis- ja yritysasiakkaiden mielipiteitä. Yritysasiakkaiden tyytyväisyys Handelsbankeniin kasvoi 78,7 indeksipisteeseen viime vuoden 77,5 pisteestä, mikä nosti Handelsbankenin aivan kärjen tuntumaan. Nousu perustuu ennen kaikkea imagon parannukseen. Erityisesti asiakkaana olon vaivattomuudesta Handelsbanken saa eniten kiitosta verrattuna muihin pankkeihin. Lisäksi pankki erottuu muista erinomaisella tavoitettavuudellaan.
Myös yksityispuolella Handelsbanken säilytti jo vuosia vahvana jatkuneen tasonsa. Tutkimuksen mukaan Handelsbankenin yksityisasiakkaat arvioivat pankin 79,6 indeksipisteellä kolmen parhaan joukkoon. Alan keskiarvo oli 75,9 indeksipistettä.
"Olemme erittäin kiitollisia asiakkaidemme antamasta hyvästä palautteesta", sanoo Handelsbanken Suomen johtaja Nina Arkilahti. "On hienoa, että asiointi meillä koetaan helpoksi ja vaivattomaksi. Tulos osoittaa jälleen kerran, että paikallisuus ja henkilökohtainen palvelu ovat konsepti, joka toimii myös nopeasti digitalisoituvassa maailmassa."
Lisätiedot:
Pirjetta Soikkeli, viestintäjohtaja, Handelsbanken Suomi
Puh. +358 10 444 2787