Nordnetin verkkopalvelu-uudistus muuttaa palvelun kaksikieliseksi
Nordnet on tänään lanseerannut uudistuneen ruotsinkielisen verkkopalvelun Suomessa, joka on lähes identtinen suomenkielisen palvelun kanssa. Jatkossa myös asiakasviestintää tehdään kahdella kielellä. Videosisältöjen, Nordnet Blogin ja #rahapodin kielenä säilyy vielä suomi, mutta ensi vuonna kaksikielisyys näkyy myös sisällöntuotannossa.
- Olemme tehneet paljon työtä verkkopalvelumme parantamiseksi. Uusi ruotsinkielinen sivusto on osa tätä uudistusta. Toivomme uudistuksen parantavan ruotsia äidinkielenään käyttävien mahdollisuuksia aloittaa pitkäjänteinen säästäminen ja sijoittaminen. Nykyisille asiakkaille muutos on iso, kun kieltä vaihtamalla pääsee nyt hyödyntämään palvelua kokonaisvaltaisemmin, sanoo Suvi Tuppurainen, Nordnet Suomen maajohtaja.
- Verkkopalvelun kaksikielisyys tarkoittaa meille sitä, että jatkossa lähetämme myös kaikki tärkeät asiakasviestit kahdella kielellä. Tuttujen videosarjojen, Nordnet Blogin ja #rahapodin kielenä säilyy suomi, mutta ensi vuonna kaksikielisyys näkyy meillä myös sisällöntuotannossa. Tavoitteemme on tarjota kaikki perustiedot sijoittamisesta sekä suomeksi että ruotsiksi, jotta asiakkaamme voivat oppia ja saada inspiraatiota, kertoo Tuppurainen.
Nordnetin mobiilisovellus on jo nyt käytettävissä suomen, ruotsin ja englannin kielellä.
Lisätietoja antaa:
Suvi Tuppurainen, Nordnet Suomen maajohtaja
+358 50 380 3877, suvi.tuppurainen@nordnet.fi