Olemme tänään keventäneet Mallisalkun omistusta Harviassa 3,7 %-yksikköä ja Remedyssä 1,4 %-yksikköä, jonka myötä molempien osakkeiden paino laski salkussa noin 5 %:n tasolle. Näemme molempien yhtiöiden pitkän aikavälin arvonluontipotentiaalin edelleen kiinnostavana, mutta kurssinousun myötä lyhyen aikavälin riski/tuotto-suhde on ohentunut. Siten näimme korkealla painolla salkussa olleiden osakkeiden keventämisen perusteltuna, ja tämän myötä kasvanut käteispaino tarjoaa meille uusia mahdollisuuksia ostorintamalla.
Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille