Korona piinaa edelleen kuluttajakäytöstä
Rush Factoryn H1-raportti oli odotuksiamme heikompi yhtiön lipunmyynnin kärsittyä koronan vaikutuksista kysyntään, mikä näkyi sekä liikevaihdossa että markkinointikustannuksissa. Yhtiöllä on ensi vuonna lanseerattavan Utopia Nation Festivalin myötä edellytykset räjähdysmäiseen kasvuun, mutta uuden konseptin vastaanottoon liittyvä epävarmuus ja heikko tase varjostavat osaketta.
Sisäänkirjautuminen vaadittu
Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille
Rush Factory
Rush Factory on tapahtuma- ja viihdeteollisuuden yritys. Yhtiön palvelut keskittyvät tapahtumiin ja liittyvät pääasiassa digitaaliseen markkinointiin ja suurten tapahtumakonseptien suunnitteluun. Palveluja käytetään pääasiassa asiakasryhmien analysointiin sekä kunkin tapahtuman jälkiarviointiin. Rush Factorylla on toimintaa eniten Pohjoismaiden markkinoilla.
Lue lisää yhtiösivullaTunnusluvut02.08.2022
2021 | 22e | 23e | |
---|---|---|---|
Liikevaihto | 4,2 | 3,6 | 6,8 |
kasvu-% | 2 708,45 % | −15,82 % | 89,35 % |
EBIT (oik.) | 0,5 | 0,3 | 0,9 |
EBIT-% (oik.) | 10,71 % | 9,03 % | 13,21 % |
EPS (oik.) | 0,19 | 0,10 | 0,33 |
Osinko | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Osinko % | |||
P/E (oik.) | 12,47 | 6,88 | 2,01 |
EV/EBITDA | 9,71 | 3,78 | 0,75 |