Copyright © Inderes 2011 - present. All rights reserved.
  • Uusimmat
  • Pörssi
    • Aamukatsaus
    • Osakevertailu
    • Pörssikalenteri
    • Osinkokalenteri
    • Analyysi
    • Artikkelit
    • Sisäpiirin kaupat
  • inderesTV
  • Mallisalkku
  • Foorumi
  • Premium
  • Femme
  • Nora AI
  • Opi
    • Sijoituskoulu
    • Q&A
    • Analyysikoulu
  • Meistä
    • Seurantayhtiöt
    • Tiimi
Analyysi

Strategian hedelmiä aletaan poimia tänä vuonna

Remedy Entertainment
Lataa raportti (PDF)Tämä raportti on vain Inderes Premium -käyttäjille.

H2-tulos oli linjassa odotuksiimme ja yhtiön strategia ja peliprojektit etenevät yhä suunnitellusti. Yhtiö on rakentanut onnistuneesti vuodet 2017-2018 moniprojektimalliin nojaavaa kasvustrategiaansa pitäen samalla tuloksensa lievästi positiivisena. Tänä vuonna strategian hedelmiä päästään ensimmäisen kerran poimimaan Control-pelin arviomme mukaan H2’19:lla tapahtuvan julkaisun myötä. Strategian edistyminen on alkanut heijastua myös yhtiön osakekurssiin ja mielestämme yhtiön selkein aliarvostus on jo purkaantunut.

Sisäänkirjautuminen vaadittu

Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille

Luo ilmainen tunnus

Remedy Entertainment on vuonna 1995 perustettu suomalainen videopelikehittäjä. Yhtiö on yksi Suomen vanhimmista pelinkehittäjistä, jonka tunnetuimpia pelejä ovat Max Payne, Alan Wake, Quantum Break ja Control. Remedy tunnetaan maailmalla parhaiten tarinavetoisista toimintapeleistä ja on yksi arvostetuimpia itsenäisiä AAA-pelistudioita maailmassa. Remedy kehittää korkeatasoisia, suurten pelistudioiden massapeleistä selkeästi erottuvia pelejä pääsääntöisesti PC:lle, Xboxille ja Playstationille.

Lue lisää yhtiösivulla

Tunnusluvut13.02.2019

201819e20e
Liikevaihto20,131,233,3
kasvu-%17,3 %54,9 %6,6 %
EBIT (oik.)0,67,67,9
EBIT-% (oik.)3,0 %24,2 %23,7 %
EPS (oik.)0,040,500,52
Osinko0,100,300,31
Osinko %1,5 %1,9 %2,0 %
P/E (oik.)152,031,430,1
EV/EBITDA55,220,419,3

Foorumin keskustelut

Sori @Atte_Riikola ei ollut tarkoitus avata matopurkkia ja aiheuttaa lisäduunia. Oon aidosti sitä mieltä, että olet tehnyt tosi kiitettävää ...
37 minuuttia sitten
- Akee
1
Kyl sä olet Akee tarkka kaveri! Ja meikäläinen on ollut viikonloppuna solmussa omien Excelien kanssa. Meikäläisen laskelmat menee Annapurnan...
3 tuntia sitten
- Atte Riikola
24
Kiitos taas hyvästä analyysista @Atte_Riikola Luin eilen illalla analyysin läpi. Jäin pohtimaan miksi analyysissä EBIT kehitys jää liikevaihto...
5 tuntia sitten
- Akee
17
Joka GPU-puolen kehityksen tuntien lähinnä olisi neural texture compression-tuki. Ideana on generoida äärimmäisen yksityiskohtaisia materiaalitekstuur...
11 tuntia sitten
- Jarnis
3
Minusta tämä genremuutos tuntuu lähinnä pieneltä vivahde-erolta vrt. alkuperäinen Control. Trailerin perusteella kameraa oltaisiin viemässä ...
12 tuntia sitten
- Aruzo
7
Niin, pohdin sitä rpg-elementtiä. Mainitsemiasi asioita tehtiin jo ensimmäisessä Controllissa. En nyt muista oliko ihan kaikki mainitut mukana...
18 tuntia sitten
- Relaaja
3
Tähän liittyen Kasurisen haastattelusta Despite the developer’s relative inexperience with melee combat games, Kasurinen says they are confident...
19 tuntia sitten
- Akee
9
Sosiaalinen media
  • Inderes Foorumi
  • Youtube
  • Facebook
  • Instagram
  • X (Twitter)
  • Tiktok
  • Linkedin
Yhteystiedot
  • info@inderes.fi
  • +358 10 219 4690
  • Porkkalankatu 5
    00180 Helsinki
Inderes
  • Meistä
  • Tiimi
  • Avoimet työpaikat
  • Inderes sijoituskohteena
  • Palvelut pörssiyhtiöille
Sivusto
  • UKK
  • Käyttöehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Vastuuvapauslauseke
Inderesin vastuuvapauslauseke löytyy täältä. Kunkin Inderesin aktiivisessa seurannassa olevan osakkeen tarkemmat tiedot löytyvät kunkin osakkeen omilta yhtiösivuilta Inderes-sivustolla. © Inderes Oyj. Kaikki oikeudet pidätetään.