Aspire Global: Aspire Global Tecknar Plattforms- och Managed Servicesavtal med Irlands Största Landbaserade Kasinokoncern
Aspire Global (https://aspireglobal.com/) har tecknat ett plattforms- och managed servicesavtal med Funfair Casino, Irlands största kasinokoncern, för att ta Funfairs landbaserade verksamhet online. Funfair Casinos nya kunder online och befintliga kunder kommer att mötas av en sömlös omnikanalupplevelse tack vare Aspire Global.
Det nya avtalet innebär att Funfair, som driver över 25 kasinon i Irland, kommer att använda Aspire Globals gateway AspireCore Platform (PAM). Den flexibla och robusta plattformen har ett brett utbud av tjänster som gör det möjligt för Funfair att fokusera på att bygga sina varumärken i onlinemiljö.
Funfair Casino kommer också att dra fördel av Aspire Globals hela Managed Services-erbjudande som består av kundtjänst, CRM, VIP, bedrägeri- och riskhantering, för lanseringen av Funfairs nya online kasinovarumärken. Aspire Globals PAM och Managed Services tar bort trånga sektorer som teknologi, spelutbud och regelefterlevnad hos operatören. När Funfair utökar sin verksamhet kommer nya kunder online och befintliga spelare att mötas av en sömlös omnikanalupplevelse tack vare Aspire Globals erbjudande.
Partnerskapet med Funfair Casino är Aspire Globals senaste avtal och iGamingleverantören fortsätter att expandera över Europa, USA och Latinamerika. Aspire Global är idag verksamt på 29 reglerade marknader över hela världen.
Philip O'Leary, Director Funfair Casino, säger: "Vårt sökande efter en plattformslösning för Funfair gick ut på att hitta en partner som har teknologin, expertisen och produkten som ger våra spelare en rik och sömlös kasinoupplevelse. Genom att samarbeta med en leverantör som är så känd för dessa kvaliteter som Aspire Global får vi möjlighet att göra framsteg genom att leverera en premium omnikanalverksamhet."
Tsachi Maimon, VD för Aspire Global, säger: "Funfair är etablerade på den irländska kasinomarknaden och vi ser fram emot att utveckla en onlinelösning som ger deras spelare en bra omnikanalupplevelse samtidigt som Funfair får stöd att för första gången gå in i den digitala världen. Avtalet är ett utmärkt exempel på hur vårt PAM- och managed services-erbjudande kan användas för att ta en landbaserad operatör online. Det är ett samarbete som skapar stora möjligheter för båda parter."