LeadDeskille sopimus Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen kanssa
Tiivistelmä
- LeadDesk on solminut nelivuotisen sopimuksen Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen kanssa pilvipohjaisen asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotosta, sopimuksen arvo on noin 0,6 MEUR.
- Sopimus tukee yhtiön kilpailukykyä julkisella sektorilla ja vahvistaa sen asemaa sote-markkinassa, vaikka sen taloudellinen vaikutus on yhtiön kokoluokkaan nähden pieni.
- Odotamme, että sopimus tukee LeadDeskin orgaanisen liikevaihdon kasvua 5-6 %:n vuotuiselle tasolle lähivuosina ilman tarvetta ennustemuutoksille.
Tämä sisältö on tekoälyn tuottamaa. Anna siihen liittyvää palautetta Inderesin foorumilla.
LeadDesk tiedotti tiistaina solmineensa uuden sopimuksen pilvipohjaisen asiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotosta Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueella. Nelivuotinen sopimus on arvoltaan noin 0,6 MEUR. Kauppa on yksittäisenä pieni, mutta kertoo nähdäksemme yhtiön tarjonnan kilpailukyvystä julkisella sektorilla. Uutinen ei aiheuta muutoksia ennusteisiimme.
Uusi sopimus kertoo yhtiön kilpailukyvystä sote-markkinassa
LeadDesk toimittaa Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueelle (HyvaEP) pilvipohjaisen asiakaspalvelujärjestelmän, joka palvelee lähes 200 000 asukasta. Sopimus on nelivuotinen ja sen arvo on noin 0,6 MEUR, mikä tarkoittaa noin 0,15 MEUR:n vuotuista liikevaihtoa. Tämä vastaa alle 0,5 %:a yhtiön vuodelle 2025 ennustamastamme 40,0 MEUR:n liikevaihdosta, joten sopimus on yhtiön kokoluokkaan nähden pieni.
Tiedote ei aiheuta paineita ennustemuutoksille, mutta tukee ennustettamme yhtiön orgaanisen liikevaihdon kasvun piristymisestä 5-6 %:n vuotuiselle tasolle lähivuosina. Uutinen on myös positiivinen signaali LeadDeskin kyvystä voittaa uusia asiakkuuksia kilpaillulla julkisen sektorin markkinalla, mikä olisi yhtiölle nähdäksemme tärkeä kasvun mahdollistaja sen markkinaosuuden ollessa Pohjoismaissa jo verrattain korkea.
Sisäänkirjautuminen vaadittu
Tämä sisältö on näkyvissä vain sisäänkirjautuneille käyttäjille
