Ei ole hyviä tai huonoja osakkeita. On vain kalliita tai halpoja osakkeita. Hienostuneemmin ilmaistuna, on vain osakkeita, joissa odotusarvot ovat matalat, kohdallaan tai korkeat. Osakesijoittaja pyrkii yleensä osakepoiminnalla ylituottoon, eli yleismarkkinaa parempaan tuottoon. Ostamalla edullisia ...
Tämä sisältö on vain Inderes Premium -käyttäjille.