Vaikutat käyttävän laajaa näyttöä, haluatko laajentaa myös videosoittimen näkymän?
Olemme pitkään suositelleet myymään Harvian osakkeet, mikä osakekurssin nousun myötä on ollut toistaiseksi vallan väärä suositus.
Tuorein analyysi löytyy täältä https://www.inderes.fi/research/harvia-q224-taytta-hoyrya-kasvuun
00:00 Myy-suositus ei ole osunut
02:00 Onko osake kallis
04:45 Kasvun kestävyys
06:38 Mitä pitäisi tapahtua