Alma Media
2020 sijoittajaa seuraa tätä yhtiötä
OSTO 5.74 ALIN 5.74 VAIHTO (KPL) 2 394
MYYNTI 5.80 YLIN 5.82 VAIHTO (VAL) 0,014 Milj. EUR

Haluaisitko nähdä Inderesin yhtiölle antamat suositukset ja tavoitehinnat?

Onko sinulla jo Inderes -tili? Kirjaudu sisään tästä.

Viimeisimmät raportit

Laaja raportti

Analyytikko

Petri Aho
+358 50 340 2986

Yhtiön vuosikertomukset

Viimeisin video

Sisäpiirin kaupat

Tyyppi: video
20.5.
2019

Alma Media ja Sanoma etenevät digitransformaatiossa oikeaan suuntaan, mutta lähivuosien tuloskasvu on vaisua ja sijoittajan tuotto nojaa pääosin 6-7 % osinkotuottoon. Analyytikko Petri Aho kommentoi yhtiöitä sijoituskohteena Vernerin kanssa aamarilivessä.

Alma Median laaja raportti on vapaasti luettavissa täällä https://www.inderes.fi/fi/vahvassa-kunnossa-kohti-vaisumpaa-syklia

Tyyppi: news
20.5.
2019

Toistamme Alma Median lisää-suosituksen, mutta laskemme tavoitehinnan lievää ennustelaskua heijastellen 6,7 euroon (aik. 7,0).

Tyyppi: company_report
20.5.
2019

Alma Median tuloskehitys on ollut viime vuodet vahvan nousujohteista digitaalisten liiketoimintojen kannattavan kasvun, onnistuneiden yritysjärjestelyiden, ja tehostustoimien ajamana, mutta näemme yhtiöllä edessä vaimeamman tuloskasvun vaiheen taloussyklin heikentyessä. Painetun median rakenteellinen lasku vaimentaa edelleen Alma Median liikevaihdon kasvua, mutta sen rooli tuloskasvun tai arvonmuodostuksen kannalta ei ole enää kriittinen, sillä ¾-osaa yhtiön tuloksesta ja valtaosa arvosta syntyy digitaalisista liiketoiminnoista.

Tyyppi: company_report
26.4.
2019

Alma Median tuloskasvu oli Q1:llä medialiiketoimintojen merkittävän kannattavuusparannuksen myötä kokonaisuutena odotetun vahvaa, vaikka yhtiön kruununjalokiven, Marketsin tuloskasvuvauhti hidastui alkuvuonna selvästi odotettua nopeammin. Alma Median digituottojen kasvu on hidastunut taloussyklin kypsyessä hieman odotuksiamme enemmän ja painetun median tuottojen lasku jatkuu voimakkaana, mutta näemme yhtiöllä edelleen edellytykset tuloskasvuun lähivuosina, kun kannattavimpien liiketoimintojen osuus liikevaihdosta kasvaa ja yhtiön tehokkuus paranee.

Tyyppi: news
26.4.
2019

Alma Median tuloskasvu oli Q1:llä medialiiketoimintojen merkittävän kannattavuusparannuksen myötä kokonaisuutena odotetun vahvaa, vaikka yhtiön kruununjalokiven, Marketsin, tuloskasvuvauhti hidastui alkuvuonna selvästi odotettua nopeammin.

Tyyppi: video
25.4.
2019

Alma Media Q1'2019 osavuosikatsaus 25.4. kello 11:00 alkaen.

Tyyppi: stock_exchange_release
25.4.
2019

Alma Media Oyj           Osavuosikatsaus            25.4.2019 klo 8.00 

ALMA MEDIAN OSAVUOSIKATSAUS TAMMI-MAALISKUU 2019: Oikaistu liikevoitto parani kaikissa liiketoimintasegmenteissä ensimmäisellä vuosineljänneksellä. Liikevaihto laski pääosin myytyjen liiketoimintojen johdosta. Digitaalisen liiketoiminnan osuus ylitti 50 %.

Tyyppi: company_report
23.4.
2019

Alma Media julkaisee Q1-tuloksen torstaina 25.4. noin klo 8. Odotamme yhtiön liikevaihdon jäävän painetun median tuottojen laskun sekä yritysjärjestelyjen myötä vertailukaudesta, mutta oikaistun liikevoiton ennustamme nousevan selvästi vertailukaudesta Marketsin erittäin kannattavan kasvun ja mediatoimintojen tehokkuuden parantumisen myötä. Teimme ennusteisiimme ennen Q1-raporttia lieviä muutoksia vuosineljännesten ja segmenttien välillä, mutta vuositasolla ennusteemme säilyivät lähes ennallaan.

Alma Media

Alma Media

Company page 22.02.2017 7:17 Alma Media

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiö tarjoaa uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster.

Alma Mediassa työskentelee noin 2300 henkilöä, joista reilu kolmannes toimii Suomen ulkopuolella yhdeksässä eri Euroopan maassa. Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2016 noin 353 miljoonaa euroa.

Yhtiöllä seuraavat leimat

Inderes Yhtiöasiakas

Alma Media lyhyesti

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiö tarjoaa uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster.

Alma Mediassa työskentelee noin 2300 henkilöä, joista reilu kolmannes toimii Suomen ulkopuolella yhdeksässä eri Euroopan maassa. Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2016 noin 353 miljoonaa euroa.

Alma Median sijoittajasivut