Copyright © 2019. Inderes Oy. All rights reserved.
Etsi
Käyttäjätili

Hei!

Luo ilmainen tili jotta voit seurata yrityksiä, osallistua foorumin keskusteluun sekä kommentoida meidän sisältöä. Valitse sinulle sopivin tili.

Oliko sinulla jo tili?

Kirjaudu sisään
Alma Media
2668 sijoittajaa seuraa tätä yhtiötä
OSTO 8.96 ALIN 8.90 VAIHTO (KPL) 4 178
MYYNTI 8.98 YLIN 9.00 VAIHTO (VAL) 0,037 Milj. EUR

Haluaisitko nähdä Inderesin yhtiölle antamat suositukset ja tavoitehinnat?

Onko sinulla jo Inderes -tili? Kirjaudu sisään tästä.

Viimeisimmät raportit

Laaja raportti

Analyytikko

Petri Aho
+358 50 340 2986

Tulevat tapahtumat

14
Hel
Tilinpäätöstiedotteet

Yhtiön vuosikertomukset

Viimeisin video

Sisäpiirin kaupat

Tyyppi: video
15.1.
2020

Alma Media Q4'19 14.2.2020 kello 11:00 alkaen

Tyyppi: stock_exchange_release
14.1.
2020

Alma Media Oyj                 Pörssitiedote 14.1.2020 klo 14.00

OSAKKEENOMISTAJIEN NIMITYSTOIMIKUNNAN EHDOTUS ALMA MEDIA OYJ:N HALLITUKSEN KOKOONPANOKSI JA PALKKIOIKSI

Alma Media Oyj:n 17.03.2015 pidetty yhtiökokous päätti, yhtiön hallituksen ehdotuksesta, perustaa osakkeenomistajien nimitystoimikunnan. Nimitystoimikunnan tehtävänä on valmistella hallituksen jäsenten valintaan ja palkitsemiseen liittyvät ehdotukset varsinaiselle yhtiökokoukselle.

Tyyppi: news
27.12.
2019

Kantar TNS:n tilastojen perusteella Suomen mediamainonnan kehitys on jäämässä vuonna 2019 lievästi negatiiviseksi, kun mainosinvestointien arvo jatkoi myös marraskuussa selvää laskua (-6,3 % v/v) ja painoi koko vuoden osalta mediamainonnan kasvun negatiiviseksi (-0,6 %).

Tyyppi: news
23.12.
2019

Alma Media tiedotti perjantaina pienestä liiketoimintakaupasta. Yhtiö myy Affärsvärldenin medialiiketoiminnot ruotsalaiselle Börsplus AB:lle maaliskuusta 2020 alkaen.

Tyyppi: video
17.12.
2019

Alma Median digiliiketoiminnot pitävät yhtiön vakaalla tuloskasvupolulla, vaikka talouskasvu vaimenee. Näemme Alman arvostustason edelleen houkuttelevana noin 10 %:iin nousevalla kokonaistuotolla (tuloskasvu +6 % + osinko 5 %).

Uusi yhtiöpäivitys luettavissa Premium-asiakkaille https://www.inderes.fi/fi/vakaalla-tuloskasvupolulla.

Tyyppi: company_report
17.12.
2019

Alma Media järjesti eilen analyytikkotapaamisen, jossa yhtiön johto kävi läpi markkinan kehitystrendejä, yhtiön taloudellista kehitystä, strategisia painopistealueita sekä segmenttien kehitystä. Tapaaminen vahvisti käsitystämme siitä, että yhtiöllä on ½-osaa liikevaihdosta ja ¾-osaa tuloksesta muodostavien digiliiketoimintojen avulla hyvät edellytykset jatkaa tuloskasvua hidastuvassakin talousympäristössä. Lisäksi vahva tase ja kassavirta mahdollistavat vahvan osinkotuoton sekä merkittävän kokoiset yritysostot.

Tyyppi: news
17.12.
2019

Toistamme Alma Median lisää-suosituksen ja tarkistamme tavoitehinnan 8,30 euroon (aik. 8,20 euroa). Alma Media järjesti eilen analyytikkotapaamisen, jossa yhtiön johto kävi läpi markkinan kehitystrendejä, yhtiön taloudellista kehitystä, strategisia painopistealueita sekä segmenttien kehitystä.

Tyyppi: video
30.11.
2019

Alma Media - Kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen, Kai Telanne, toimitusjohtaja, Alma Media Oyj https://www.inderes.fi/fi/yhtiot/alma-media

Tyyppi: video
26.11.
2019

Sijoitus Invest 2019 -tapahtuma järjestetään Messukeskuksessa ti-ke 26.-27.11.2019. Tapahtumasta streamataan molempien päivien esitykset Päälavalta, Talouslavalta ja Pörssilavalta ja tallenteet ovat katsottavissa myös tapahtuman jälkeen.

Tapahtuma on maksuton ja ilmoittautumaan pääset täältä!

Tyyppi: news
26.11.
2019

Kantar TNS:n viime viikolla julkaisemien tietojen perusteella Suomen mediamainonnan kehitys oli lokakuussa heikkoa. Mainosinvestointien arvo laski 3,9 % vertailukaudesta lokakuussa, mutta koko vuoden osalta mediamainonnan määrä on vielä aavistuksen plussalla (+0,1 %).

Alma Media

Yhtiöllä seuraavat leimat

Inderes Yhtiöasiakas

Alma Media lyhyesti

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiö tarjoaa uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster.