Copyright © 2021. Inderes Oyj. All rights reserved.

Alma Media

Viimeisimmät raportit

Laaja raportti

Analyytikko

Petri Gostowski

Petri Gostowski

Analyytikko

Lisätiedot

Viimeisin video

Sisäpiirin kaupat

Nettovaikuttavuus

Analyytikon kommentti
23.6.
2022

Kantar TNS:n julkaisemien tietojen perusteella Suomen mediamainonnan kehitys tasaantui toukokuussa, kun mainonnan määrä kasvoi 2,4 % vertailukaudesta.

Analyytikon kommentti
13.6.
2022

Toistamme Alma Median 11,0 euron tavoitehintamme ja laskemme suosituksemme vähennä-tasolle (aik. lisää). Valtaosa Alma Median tulovirroista muodostuu digitaalisista liiketoiminnoista, jotka omaavat erinomaisen kilpailukyvyn ja vahvat markkina-asemat.

Analyytikon kommentti
23.5.
2022

Mainonnan määrä kasvoi huhtikuussa noin 13 % vertailukaudesta ja kumulatiivisesti tammi-huhtikuu on tuntuvasti vertailukauden yläpuolella (+9 %).

Analyytikon kommentti
25.4.
2022

Kantar TNS:n julkaisemien tietojen perusteella Suomen mediamainonnan kasvu jatkui maaliskuussa. Mainonnan määrä kasvoi maaliskuussa 4,7 % vertailukaudesta ja kumulatiivisesti tammi-maaliskuu on noin 7 % vertailukauden yläpuolella.

Analyytikon kommentti
25.4.
2022

Alma Median perjantaina julkaisema Q1-raportti oli erinomainen, minkä taustalla oli etenkin rekrytointiliiketoiminnan ripeä kasvu. Kasvu valui myös tehokkaasti tulokseen, mikä heijastelee liiketoiminnan korkeita katteita

Analyytikon kommentti
22.4.
2022

Alma Media raportoi aamulla odotuksia paremman operatiivisen tuloksen Q1:lta, minkä taustalla oli etenkin erittäin vahvasti kehittynyt rekrytointiliiketoiminta. Yhtiö toisti odotetusti ohjeistuksensa, jonka mukaan vuoden 2022 liikevaihdon ja oikaistun liikevoiton odotetaan kasvavan vuoden 2021 tasosta.

Analyytikon kommentti
20.4.
2022

Odotamme yhtiön liikevaihdon ja operatiivisen tuloksen kasvaneen selvästi vertailukaudesta. Kasvun taustalla ovat Nettix-yrityskaupan tuoma epäorgaaninen kasvu sekä Careerin vahvan kehityksen jatkuminen alkuvuonna.

Analyytikon kommentti
25.3.
2022

Kantar TNS:n julkaisemien tietojen perusteella Suomen mediamainonnan viimeaikainen varsin pirteä kehitys tasoittui hieman helmikuussa, sillä mainonnan määrä kasvoi 5,5 % vertailukaudesta. Kumulatiivisesti tammi-helmikuu on kuitenkin tuntuvasti vertailukauden yläpuolella (+ 9 %).

Analyytikon kommentti
14.3.
2022

Venäjän hyökkäys Ukrainaan ja siitä seuranneet taloudelliset lieveilmiöt ovat nostaneet epävarmuuden varjon Euroopan talouden ylle.

Analyytikon kommentti
28.2.
2022

Kantar TNS:n julkaisemien tietojen perusteella Suomen mediamainonnan kehitys jatkui pirteänä tammikuussa, kun mainonnan määrä kasvoi noin 12 % vertailukaudesta.

Alma Media

ipo 

Inderes kategoriat

Inderes Yhtiöasiakas