PunaMusta Media
997 sijoittajaa seuraa tätä yhtiötä
OSTO 6.15 ALIN 0.00 VAIHTO (KPL) 0
MYYNTI 6.20 YLIN 0.00 VAIHTO (VAL) 0,000 Milj. EUR

Haluaisitko nähdä Inderesin yhtiölle antamat suositukset ja tavoitehinnat?

Onko sinulla jo Inderes -tili? Kirjaudu sisään tästä.

Viimeisimmät raportit

Laaja raportti

Analyytikko

Petri Aho
+358 50 340 2986

Tulevat tapahtumat

25
Lok
Osavuosikatsaukset

Viimeisin video

Sisäpiirin kaupat

Tyyppi: news
6.9.
2019

Kantar TNS:n julkaisemien tietojen perusteella Suomen mediamainonnan kehitys oli kesäkuukausina lievästi plusmerkkistä. Mainosinvestointien arvo oli kesäkuussa suunnilleen vertailukauden tasolla ja nousi 1,3 % vertailukaudesta heinäkuussa.

Tyyppi: news
29.8.
2019

Paino- ja mediatalo PunaMusta Media tiedotti eilen uuden tehostusohjelman aloittamisesta, jolla tavoitellaan 2,5 MEUR:n vuosittaisia säästöjä.

Tyyppi: stock_exchange_release
28.8.
2019

PUNAMUSTA MEDIA OYJ   SISÄPIIRITIETO    28.8.2019 KLO 10.00

Kilpailukyvyn parantamiseen ja toimintojen tehostamiseen liittyen PunaMusta Media -konserni käynnistää yhteistoimintaneuvottelut tuotannollisista ja taloudellisista sekä toiminnan uudelleenjärjestelyistä johtuvista syistä. Yt-neuvottelut koskevat konsernin painotoimialan pienpainamisen ja medialogistiikan liiketoimintoja PunaMusta Oy:ssä, Erweko Oy:ssä ja Faktor Oy:ssä. Neuvottelut eivät koske konsernin emoyhtiötä, lehtitoimialan yhtiöitä, Hämeen Kirjapaino Oy:tä ja painotoimialan rullapainamisen liiketoimintoja.

Tyyppi: company_report
26.8.
2019

Yhtiö kasvoi odotetusti voimakkaasti alkuvuonna yritysostojen vedolla, mutta merkit painotoimialalle odotetusta kannattavuuskäänteestä antoivat vielä odottaa itseään. Suhtaudumme edelleen luottavaisesti yhtiölle lähivuosina ennustamamme voimakkaan kannattavuuskäänteen toteutumiseen, mutta painotoimialan vaikeana jatkuvan markkinatilanteen ja osakkeen haastavan arvostustason takia emme näe osakekurssissa nousupotentiaalia.

Tyyppi: stock_exchange_release
23.8.
2019

PUNAMUSTA MEDIA OYJ              PUOLIVUOSIKATSAUS 23.8.2019 KLO 13.00

HUHTI-KESÄKUU 2019 LYHYESTI
- Konsernin liikevaihto kasvoi 25,3 % ja oli 26,1 miljoonaa euroa (20,9 miljoonaa euroa).
- Liiketulos oli 0,4 (0,2) miljoonaa euroa ja tulos ennen veroja -0,2 (0,1) miljoonaa euroa. 
- Liiketoiminnan nettorahavirta oli 3,7 (0,2) miljoonaa euroa.
- Laimentamaton osakekohtainen tulos oli -0,01 (0,00) euroa.

Tyyppi: news
9.8.
2019

Nostamme PunaMusta Median suosituksen vähennä-tasolle (aik. myy) ja tavoitehinnan 5,9 euroon (aik. 5,3 euroa). Yhtiön viimeisin yrityskauppa parantaa selvästi osakkeen tuottoprofiilia, sillä se tukee merkittävästi kannattavuutta ja mahdollistaa painokapasiteetin optimoinnin jatkamisen.

Tyyppi: company_report
9.8.
2019

Yhtiön viimeisin yrityskauppa parantaa selvästi osakkeen tuottoprofiilia, sillä se tukee merkittävästi kannattavuutta ja mahdollistaa painokapasiteetin optimoinnin jatkamisen. Suhtaudumme luottavaisesti lähivuosille ennustetun voimakkaan kannattavuuskäänteen toteutumiseen, mutta painotoimialan vaikeana jatkuvan markkinatilanteen ja osakkeen edelleen melko haastavan arvostustason takia emme näe osakekurssissa vielä nousupotentiaalia.  

PunaMusta Media

PunaMusta Media

Company page 06.07.2017 17:17 PunaMusta Media

PunaMusta Media (ent. Pohjois-Karjalan Kirjapaino) on Suomeen keskittynyt 3 liiketoimintaosasta, 1) Suomen suurimpiin lukeutuvasta painotalosta, 2) Pohjois-Karjalan alueella toimivasta lehti- ja radiomedialiiketoiminnasta, sekä 3) kotimaisiin pörssiosakkeisiin sijoituksia tekevästä arvopaperisalkusta koostuva konserni. Konsernin strategiana on toimialan murroksen keskellä hakea kasvua painotoimialan yritysjärjestelyjen ja investointien kautta.

Yhtiöllä seuraavat leimat

Inderes Yhtiöasiakas

PunaMusta Media

PunaMusta Media (ent. Pohjois-Karjalan Kirjapaino) on Suomeen keskittynyt 3 liiketoimintaosasta, 1) Suomen suurimpiin lukeutuvasta painotalosta, 2) Pohjois-Karjalan alueella toimivasta lehti- ja radiomedialiiketoiminnasta, sekä 3) kotimaisiin pörssiosakkeisiin sijoituksia tekevästä arvopaperisalkusta koostuva konserni. Konsernin strategiana on toimialan murroksen keskellä hakea kasvua painotoimialan yritysjärjestelyjen ja investointien kautta.