Sanoma
2645 sijoittajaa seuraa tätä yhtiötä
OSTO 8.34 ALIN 8.32 VAIHTO (KPL) 184 033
MYYNTI 8.37 YLIN 8.47 VAIHTO (VAL) 1,543 Milj. EUR

Haluaisitko nähdä Inderesin yhtiölle antamat suositukset ja tavoitehinnat?

Onko sinulla jo Inderes -tili? Kirjaudu sisään tästä.

Viimeisimmät raportit

Laaja raportti

Analyytikko

Petri Aho
+358 50 340 2986

Yhtiön vuosikertomukset

Viimeisin video

Sisäpiirin kaupat

Tyyppi: video
20.5.
2019

Alma Media ja Sanoma etenevät digitransformaatiossa oikeaan suuntaan, mutta lähivuosien tuloskasvu on vaisua ja sijoittajan tuotto nojaa pääosin 6-7 % osinkotuottoon. Analyytikko Petri Aho kommentoi yhtiöitä sijoituskohteena Vernerin kanssa aamarilivessä.

Alma Median laaja raportti on vapaasti luettavissa täällä https://www.inderes.fi/fi/vahvassa-kunnossa-kohti-vaisumpaa-syklia

Tyyppi: company_report
13.5.
2019

Sanoma on jatkuvan tehostamisen, digitaalisten tuottojen kasvun sekä yritysjärjestelyjen tuella onnistunut pitämään yhtiön kannattavuuskehityksen viime vuodet positiivisella uralla, siitä huolimatta että yhtiön liikevaihto nojaa edelleen vahvasti taantuvaan painettuun mediaan. Näkemyksemme mukaan hiipuva talouskasvu ja jatkuva median rakennemurros tulevat kuitenkin lähivuosina hyydyttämään Sanoman orgaanisen tuloskasvun ja osakkeen tuotto-odotus nojaa tällä hetkellä liian voimakkaasti lievästi kasvavan osinkotuoton varaan. 

Tyyppi: news
13.5.
2019

Toistamme Sanoman vähennä-suosituksen ja tarkistamme tavoitehinnan lievää ennustelaskua heijastellen 9,0 euroon (aik. 9,50).

Tyyppi: company_report
2.5.
2019

Sanoma etenee kausiluonteisesti vaisun Q1-raportin perusteella odotetun vakaasti median rakennemuutoksen myötä haastavassa markkinaympäristössä. Teimme ennusteisiimme Q1-raportin myötä vain lieviä muutoksia, eikä raportti tarjonnut merkittävää uutta tietoa näkymien tai yrityskauppojen suhteen. Sanoman arvostustaso on hyvin maltillinen, mutta ilman onnistuneiden yritysostojen tukea tuloskasvulle, nojaa osakkeen kokonaistuotto liikaa osinkotuoton varaan.

Tyyppi: news
2.5.
2019

Toistamme Sanoman vähennä-suosituksen ja 9,50 euron tavoitehinnan. Sanoma etenee kausiluonteisesti vaisun Q1-raportin perusteella odotetun vakaasti median rakennemuutoksen myötä haastavassa markkinaympäristössä.

Tyyppi: video
30.4.
2019

Sanoma Q1'2019 osavuosikatsaus 30.4. alkaen kello 11:00.

Dial in number(s)
PIN: 48700493#
Suomi: +358 981 710 310
Ruotsi: +46 856 642 651
UK: +44 333 300 08 04
US: +1 631 913 14 22

Tyyppi: stock_exchange_release
30.4.
2019

Sanoma Oyj, Osavuosikatsaus, 30.4.2019 klo 8.30


Sanoma Oyj, Osavuosikatsaus 1.1.–31.3.2019: Vuosi alkoi vakaasti

Tämä tiedote on tiivistelmä Sanoman 1.1.–31.3.2019 osavuosikatsauksesta. Osavuosikatsaus kokonaisuudessaan on tämän pörssitiedotteen liitteenä ja saatavilla myös osoitteessa sanoma.com/fi.

Q1 2019

Tyyppi: company_report
29.4.
2019

Sanoma julkaisee Q1-raportin tiistaiaamuna 30.4. Yhtiöltä odotetaan kausiluonteisesti vaisulta Q1:ltä rakennejärjestelyjen vuoksi lievää laskua liikevaihtoon ja vertailukauden tasoista operatiivista tulosta. Q1-raportissa kiinnostuksen kohteena on tuloksen ohella etenkin segmenttien näkymät sekä kommentit liittyen liiketoiminnan kehitystoimiin ja yritysjärjestelyihin. Odotamme yhtiön toistavan vakaata liikevaihdon kehitystä ja heikentyvää suhteellista kannattavuutta ennakoivan ohjeistuksen. Teimme ennusteisiimme ennen Q1-raporttia lieviä muutoksia pääasiassa yritysmyynteihin liittyen.

Sanoma

Sanoma

Company page 29.09.2014 21:47 Sanoma

Sanoma on kolmesta itsenäisestä liiketoiminnosta: 1) Media Finland,  2) Media Netherlands ja 3) Learning koostuva media- ja oppimisalan konserni. Yhtiöllä on nykyisin medialiiketoimintoja lähinnä kahdessa maassa, Suomessa ja Hollannissa, sekä oppimisen liiketoimintoja viidessä maassa, Suomessa, Hollannissa, Belgiassa, Puolassa ja Ruotsissa.

Yhtiöllä seuraavat leimat

Inderes Yhtiöasiakas

Sanoma lyhyesti

Sanoma on kolmesta itsenäisestä liiketoiminnosta: 1) Media Finland,  2) Media Netherlands ja 3) Learning koostuva media- ja oppimisalan konserni. Yhtiöllä on nykyisin medialiiketoimintoja lähinnä kahdessa maassa, Suomessa ja Hollannissa, sekä oppimisen liiketoimintoja viidessä maassa, Suomessa, Hollannissa, Belgiassa, Puolassa ja Ruotsissa.

Yhtiöllä on johtava markkina-asema Suomen mediamarkkinalla, Hollannin aikakauslehti- ja verkkouutismarkkinalla, sekä Hollannin, Puolan, Suomen, Belgian ja Ruotsin opetusmateriaalien ja -ratkaisujen markkinalla. Yhtiön tunnettuja brändejä ja tuotteita ovat mm. Helsingin Sanomat, Iltasanomat, Nelonen, Ruutu, Aku Ankka, Nu.nl, Libelle ja pelillistetty oppimisalusta Bingel. Kaikkiaan Sanomalla on portfoliossaan useita kymmeniä alansa johtavia media, digitaalisten palveluiden ja oppimisen brändiä.

Sanoman sijoittajasivut